gratis hulp en spullen voor arme gezinnen

  • tweedehands spullen

    hallo ik ben op zoek naar mensen die dringend hulp nodig hebben dit kan omdat zij geen geld hebben en of leven vande voedselbank,wij hebben een site die bestaat uit donatie,s en voor mensen die onder het minimum moeten leven zijn deze spullen geheel gratis ons doel is zoveel mogelijk mensen / gezinnen te kunnen helpen ook bieden wij andere hulp mogelijkheden aan zoals een aanvraag bij de voedselbank en nog meer kijk snel op onze site https://www.facebook.com/heelgoedkoop.nl ook donateurs zijn zeer welkom

  • petra

    Het zou eerlijker zijn als ook mensen die net op of ietsje boven het minimum leven en die net niet afhankelijk zijn van de voedselbank, hier ook gebruik van konden maken.Zij houden tenslotte ook niets over voor bv bankstel of wasmachine etc.

  • diane

    hoi petra dat doen wij ook hoor het is voor mensen van de voedselbank voor mensen met een uitkering en voor mensen die helemaal geen inkomsten hebben .we hebben de site aan gepast qua email adres ga snel even kijken en stuur mij op onze site even een berichtje zodat ik je kan helpen www.facebook.com/samenvoorelkaar.nl