dagopvang voor uw hond

  • petra

    Hoi hondenbezitters,

    Ik heb zelf 2 honden, king charels spaniels. Ik ben dol op honden. Nu bied ik dus bij mij thuis kleinschalige dagopvang aan. Alle rassen zijn welkom. Ik ben open van 800 uur tot 1800 uur op alle doordeweekse dagen. Dus zoekt u een gezellig adres voor uw hond, als u weg bent de hele dag naar uw werk, en niet wilt dat uw hond alleen zit en iets tekort komt. Dan kunt u uw hond dus bij mij onderbrengen. Krijgt hier alle aandacht en zorg. Zijn/haar eten en drinken. Gaan 1 grote wandeling maken in het bos, en verder korte wandelingtjes.

    Uw hond mag eerst 1 dagje op proef komen om te wennen.

    Tarieven: euro 10,- per dag/per hond (vooruit betalen)

    2 uit hetzelfde gezin 18,- per dag

    gr hondenopvang “de trouwe viervoetter”

  • jan hassfeld

    Ik wilde u vragen of mijn hond Mexx bij u op zondag 9 augustus bij u onder gebracht kan worden.Mijn hond mexx is een kruising van een Amerikaanse stefford en een springerspaniel.Mijn hond is geen probleem met andere honden en kinderen.

    Zij is geshipt en is gezond p,s gelieve met uitlaten aan de lijn te houden.Ik hoop zo spoedig mogelijk bericht van u terug te krijgen zodat ik eventuele andere maatregelen kan nemen.

    Met vriendelijke groet Fam.Hassfeld

  • Jolanda Castenie

    Hoi Petra, Ik zit op dit moment met een groot probleem. Mijn moeder ligt in het ziekenhuis en ik moet zelf weer aan het werk. Nu ben ik op zoek naar een plekje voor de hond. Doe jij nu nog aan dagopvang?? Mijn hond kan alleen niet loslopen!!! Is dit een probleem??? En woon jij in capelle a/d ijssel?? Groet jolanda

  • petra

    Hoi Jolanda,

    Ik lees nu net pas je berichtje. Hopelijk gaat het beter met je moeder? Je kan jehond bij mij op ,alle doordeweekse dagen brengen van 800 tot 1800 uur. Watvoor hond heb je?Loslopen kan niet dan doe ik de hond vast is geen probleem hoor.Voor welke dag(en) heb je evt opvang nodig?Je mag eerst 1x langskomen met je hond om kennis te maken.Ik woon in de wijk Fascinatio, dus hopelijk is het in de buurt?

    Je kan mij ook een mailtje sturen naar: petramanusjevanalles@tiscali.nl

    Hoop een reactie te horen!.

    gr petra

  • rashhh

    hallo mevrouw,

    ik had een vraagje zou u op mijn hond kunne passen voor 2 weken dat ik haar 2 weken lang elke ochtend breng ?

    alvast bedankt.

  • Nina Luisman

    Hallo,

    Ik heb een vraag, ik heb een hondenuitlaatservice, maar wordt regelmatig gevraagd door mensen voor dagopvang voor hun hond. Dus smorgens brengen smiddags/savonds weer ophalen. Heb je hier papieren voor nodig om dit te kunnen beginnen.

    Alvast bedankt.

    Nina

  • sandra degoede

    petra Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi hondenbezitters,

    >

    > Ik heb zelf 2 honden, king charels spaniels. Ik

    > ben dol op honden. Nu bied ik dus bij mij thuis

    > kleinschalige dagopvang aan. Alle rassen zijn

    > welkom. Ik ben open van 800 uur tot 1800 uur op

    > alle doordeweekse dagen. Dus zoekt u een gezellig

    > adres voor uw hond, als u weg bent de hele dag

    > naar uw werk, en niet wilt dat uw hond alleen zit

    > en iets tekort komt. Dan kunt u uw hond dus bij

    > mij onderbrengen. Krijgt hier alle aandacht en

    > zorg. Zijn/haar eten en drinken. Gaan 1 grote

    > wandeling maken in het bos, en verder korte

    > wandelingtjes.

    > Uw hond mag eerst 1 dagje op proef komen om te

    > wennen.

    > Tarieven: euro 10,- per dag/per hond (vooruit

    > betalen)

    > 2 uit hetzelfde gezin 18,- per dag

    >

    > gr hondenopvang “de trouwe viervoetter”

  • inge

    Hoi Petra,

    Kan ik je telefoonnummer krijgen, sodat ik eens kan bellen?

    Gr. Inge