strijken van kleding

  • strijkservice bij mij thuis

    Hoi klanten,

    Ik strijk al geruime tijd bij mij thuis kleding. Met name bovenkleding dan zowel dames/heren en kinderkleding. ook strijk ik kleding per stuk, bv overhemden, shirts , broeken en bv blazers. De ene dag gebracht is de andere dag weer klaar. Ik strijk vakkundig en snel en in rookvrije ruimte.Ik heb al een aardige klantenkring opge bouwd maar heb nog enkele plaatsen over.

    Ik woon in de wijk fascinatio zeer gunstig gelegen. Vlakbij de snelweg en vers. kantoren. Mocht u daar werken of in de buurt wonen, kom dan gerust eens langs met uw strijkgoed. Ik heb nl al een hoop klanten uit het Rivium en het Brainpark.Brengen en halen is dan nl makkelijk te combineren met uw werk.

    gr petra

  • Valerie

    Ik zou graag de prijzen willen weten .

    Gr. Valerie

  • petra

    Hoi valerie,

    Wij hadden toen toch een afspraak? je zou bij mij je strijk komen brengen, maar nooit gekomen.Als je alsnog wil komen dan hoor ik he wel. je weet immers mijn adres al en ook tarieven.

    gr petra (strijkijzertje)

  • sivas

    Hallo Petra,

    Ik heb belangstelling voor uw strijkdienst. Kunt u mij de prijsopgave mailen?

    Met vriendelijke groeten,

    Mevr. Sivas

  • Jaco Erasmus

    Hallo,

    Bestaat uw strijservice nog. Indien wel, graag contact opnemen met Jaco Erasmus 0634150112.

    We hebben dringend hulp nodig.

    Groet,

    Jaco Erasmus

  • jacqueline vrielink

    Hallo Petra

    Wat zijn de tarieven,was je eventueel ook wasgoed?Vr Gr Jacqueline

  • Nelleke

    Hoi Petra,

    Ben je in de gelegenheid om op korte termijn voor mij te strijken?

    Ik hoor graag van je.

    Groetjes, Nelleke 06-18729733

  • marian

    Hallo Petra,

    Wat zijn je tarieven en strijk je ook dekbedovertrekken/hoeslakens?

    Vriendelijke groet, Marian

  • Ferry van Wijnen

    Hallo Petra,

    Wij zijn op zoek naar een strijkservice voor 1 wasmand per 1 of 2 weken en wat overhemden. In principe zullen we zelf halen en brengen. We wonen in Zevenhuizen, dus da's niet te ver weg!

    Probeerde contact te leggen via ‘dienstaanhuis.nl’, maar om daar een berichtje te sturen heb je een code nodig, die de site niet geeft.

    Wil je zsm even contact met me opnemen via telefoon of mail? Dan kunnen we wellicht wat afspreken.

    Dank en hartelijke groet,

    Ferry van Wijnen

    fvanwijnen@ziggo.nl

    06-38754789