oppasmoeder fascinatio

  • claire van wijngaarden

    Gezocht; leuke oppasmoeder voor 1 tot 3 dagen per week naschools.

    Ik werkzaam in de zorg zoek iemand die op roosterbasis wil opvangen na school.

    Het gaat om 2 jongetjes van 4 jaar die in Fascinatio op school gaan.

    Opvang liefst bij mij thuis maar mag ook bij oppasmoeder . In overleg.

    Ben jij die leuke dame die mijn kinderen een fijne naschoolsethuis kan bieden dan zie ik je e-mailgraag tegemoed.

    Groetjes Claire van Wijngaarden

  • petra

    Hoi Claire,

    Zie je morgen om 1200 uur he. Dan kijken we wel of we het eens worden, maar dat zal best.

    groetjes petra

  • bas gelderblom

    Beste Claire,

    Ik ga ervan uit dat jij degene bent die mijn voicemail hebt ingesproken over de plannen met betrekking tot kavel 1K-3 Fascinatio (waar nu de Vijfster staat). Je hebt verzuimd je telefoonnummer in te spreken, zodat ik je niet kan terug bellen.

    Als het bovenstaande klopt neem dan even contact met mij op op telefoonnummer 010-2848786 of 06-51756007 of per email b.gelderblom@capelleaandenijssel.nl

    Met vriendelijke groet,

    Bas Gelderblom

    Gemeente Capelle aan den IJssel

  • Diana

    Hoi Claire !

    Heb je gegoogeld en kwam dit bericht tegen en dacht probeer het zo… Ik (Diana) ben je nummer kwijt… Heb ooit een berichtje achter gelaten via jordi>nils op Hyves maar dat is mischien ook niet helemaal gelukt ofzo… Maar goed, hoe is het met je?? En met de kiddo's ? Ik zal mijn tel nr geven kunnen we mischien weer eens gezellig bijkletsen! 0181-848705. Ben op woensdag of vrijdag altijd vrij… Kijk maar als je zin en tijd hebt!

    Groetjes Diana